Ambalaj Tasarımı firmaların ürünlerini pazara sunmalarında en önemli görsel etkenlerin başında gelir. Ambalaj ürünlerin pazardaki nihai tüketicisiyle olan ilk görsel temasıdır. Ambalaj Tasarımında, ürünün tüketiciye doğru grafiklerle yansıtılması gerekmektedir.
Ürünün kimliğinin pazardaki konumlandırılmasında, ürünün özelliklerini en iyi şekilde temsil etmesi, etkileyici olması gerekmektedir.
Ambalaj aynı zamanda tüketiciye ürün hakkında bilgi de verir. Ambalaj aynı zamanda ürünü üreten firmanın reklam unsurudur. Ambalaj tasarımının yapım şekline göre, ürünü ön plana çıkaracak ambalaj tasarımı yada ambaj odaklı tasarımlar gerçekleştirebiliyoruz.
Ambalaj tasarımı kendi içinde bazı hassasiyetlerde gerektirebiliyor. Örneğin ambalaj tasarımı yapılacak ürünün niteliğine göre ambalaj dizaynı yapmak kaçınılmaz olabiliyor. Ambalaj aynı zamanda ürünlerin nakliyesi, depolanmaları sırasında ürünlerin nitelikleri itibariyle sağlamlık, esneklik gerektirebiliyor.
Ambalajlar da kendi içlerinde, karton, plastik, metal, kağıttan oluşabiliyor. Ürünlerin çeşitliliği de ambalaj tasarımını etkileyebiliyor.
Yaptığımız ambalaj tasarımlarında, estetik ve mesajı karşı tarafa iletebilen, tüketiciyle ürün arasında etkileşim oluşturmayı sağlayabilecek ambalaj örnekleri oluşturup, müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz.